Birou virtual

Ai nevoie pentru afacerea ta de servicii de secretariat, desi iti desfasori activitatea in afara biroului.
Nu consuma timp si bani pentru organizarea activitatii de secretariat. Nu pierde timpul cu identificarea unui spatiu adecvat pentru munca de secretariat, nu cheltui bani pentru angajarea personalului necesar si achizitia mobilierului si a dotarilor specifice necesare.
Concentreaza-te pe esenta afacerii tale.
Apeleaza cu incredere la servicii de secretariat si servicii administrative specifice unui Birou virtual.
Desi nu esti prezent la birou, ci acolo unde te cheama necesitatile afacerii tale, foloseste serviciile Biroului virtual pentru a comunica eficient cu partenerii tai de afaceri prin corespondenta, prin email, prin fax sau prin telefon

Servicii ABCFIRME

Servicii de Birou virtual includ:
- Primirea, filtrarea, predarea sau transmiterea corespondentei
- Notificarea prin SMS a clientului privind receptia corespondentei la sediu
- O adresa de email unde pot fi primite si expediate mesaje de la/catre parteneri de afaceri si terti in legatura cu activitatea comerciala / administrativa a firmei client

Suplimentar, contra cost, pot fi asigurate si urmatoarele servicii:
- Redactare corespondenta comerciala conform indicatiilor precise ale firmei client
- Printare / copiere / scanare / expediere documente
- Registratura documente
- Pastrare / arhivare documente
- Un numar de telefon / fax dedicate firmei client la care se pot receptiona / transmite mesaje, in mod personalizat, conform indicatiilor primate
- Raport de activitate zilnica
- Alte servicii de secretariat sau administrative pe care vom incerca, in masura posibilitatilor noastre, sa le configuram impreuna cu tine.

Gazduire sediu social firma

Doresti infiintarea unei firme si nu ai stabilit inca unde va fi sediul social? Doresti mutarea urgenta a sediului social si nu detii un spatiu pentru aceasta operatiune. Gasesti dificila sau anevoioasa procedura obtinerii acordului asociatiei de proprietari privind stabilrea sediului social la tine acasa?

ABCFirme, vine in ajutorul tau si iti ofera posibilitatea gazduirii temporare a sediului social la noi. In plus, prin stabilirea temporara a sediului social la noi, iti oferim si servicii de secretariat (preluare/predare corespondenta) pentru ca tu sa ai timp pentru dezvoltarea afacerii tale.

Servicii ABCFIRME

Gazduirea sediului social include:
- Inregistrarea sediului social la ABC Firme, in mod temporar, pentru maximum un an de zile
- Primirea corespondentei adresata firmei care are sediul la ABC Firme
- Predarea corespondentei la sediul ABC Firme, personal reprezentantului firmei client

Gazduirea sediului social nu include:
- Desfasurarea activitatii firmei client la sediul ABC Firme
- Notificarea firmei client cu privire la receptia corespondentei (clientul verifica periodic primirea corespondentei la ABC Firme pe numele firmei sale)
- Expedierea corespondentei la firma client.

Serviciile de Gazduire sediu social pot fi completate, la cerearea firmei client si contra cost, cu diverse servicii de secretariat si administrative.
Vezi detalii la sectiunea "Birou Virtual"

 

 V

Legislatie aplicabila

detalii

 

 

 V

Finantare Proiecte

detalii

 V

Modele acte

detalii

 V

Articole

detalii

ABC Firme

Bucuresti, Sector 6,
Str. Fabricii 47, Cladirea FAST ECO
Et 1, Corp Z

0741.080.090 0741.080.093

contact@abcfirme.ro