Externalizarea functiei de marketing

Viorel Cioboata

Owner Advertising Agency
Viorel Cioboata

Externalizarea functiei de marketing

Externalizarea functiei de marketing este o optiune viabila, profitabila pentru IMM-urile romanesti.

Dupa infiintarea firmei, orice anreprenor, imediat dupa organizarea operatiunilor ce fac obiectul de activitate principal al firmei, trebuie sa rezolve problema unei comunicari economice, eficiente si eficace cu potentialii client.

Adica sa plateasca cat mai putin pe unitatea de produse si servicii specifice advertisingului, sa obtina cat mai mult raportat la unitatea de investitie, si sa comunice exact cu cine trebuie, cu potentialii clienti ai produselor sau serviciilor pe care le realizeaza (si nu cu segmentele de piata ale altor produse).

Pentru organizarea proceselor de comunicare cu piata orice firma are optiunea de a organiza intern aceste activitati, de a externaliza functia de marketing sau de a opta la un mix dintre cele doua optiuni anterioare.

Beneficiile ERP

Florentina Andrei

Charisma Sales Director
Florentina Andrei

Beneficiile implementării unui sistem ERP


Implementarea unui sistem ERP are un impact major asupra gestionării afacerii, ajută în structurarea deciziilor de management prin furnizarea de rapoarte cu un grad foarte ridicat de acurateţe, timp de răspuns rapid, dar şi un mod de organizare relaţional al datelor. Decizia finală care sprijină implementarea unui ERP, care să eficientizeze operaţiunile şi să aibă un impact major în consolidarea afacerilor pe termen lung, este o decizie strategică. Furnizorul numărul 1 în ultimii 4 ani de soluţii ERP în România este TotalSoft, iar suita Charisma ar trebui să se afle printre alternativele oricărei companii aflate în căutarea unui sistem informatic integrat de tip ERP.

The Fiscal Regime of Microenterprises in Romania

Bogdan Stefanescu

Av. Bogdan Stefanescu

The Fiscal Regime of Microenterprises in Romania

 

Presently, acording to the Romanian Fiscal Code, the conditions that that a company has to meet in order to be considered a microenterprise are as follows:

• The income is obtained from any kind of activities, other than the ones undertaken in the banking, insurance & reinsurance, capital market or gambling fields;

 

Ce este certificarea ISO

SMC

Presedinte TOTALQARM

Emilian Costas

Ce reprezinta certificarea ISO si cum selectam un furnizor de certificare

Certificarea ISO reprezinta garantia implementarii si respectarii unui cod de bune practici la nivelul organizatiei certificate, garantie oferita de un organism de certificare a conformitatii.

In ultimii ani, ca urmare a crizei economice mondiale, au aparut pe piata romaneasca o multitudine de companii care ofera certificate ISO la preturi minime, in conditii deosebit de avantajoase de livrare.

Codul CAEN

Adrian Cristea

Av Adrian Cristea

 Codul CAEN

Pentru a vă stabili codul CAEN, trebuie să ştiţi sau să anticipati, cât mai devreme, ce activităţi veţi desfăşura. In acest mod, veţi include toate codurile CAEN care au legatură cu obiectul principal de activitate si cu activităţile pe care credeţi ca le veţi realiza in viitor.


Clasificarea statistică naţională a activităţilor economice din România, cunoscută drept Codul CAEN, este structurată prin Ordinul Institutului Naţional de Statistică nr. 337/2007 cu modificările si actualizările ulterioare, dintre care cea mai recentă in 2008, pe niveluri, de la primul până la ultimul, in următorul mod:

 

Obiectul de activitate al firmei

 

Iulius Jipescu

Av Iulius Jipescu

Obiectul de activitate al firmei

Alegerea obiectului de activitate al firmei, se face potrivit clasificarii din codul CAEN, stabilindu-se obiectul (domeniul) principal de activitate si obiectele secundare de activitate.

Stabilirea domeniului principal de activitate al unei societati comerciale este foarte importanta deoarece, dupa infiintare, acesta, teoretic ar trebui sa reprezinte un procent semnificativ din intreaga activitate desfasurata. De asemenea, importanta stabilirii domeniului principal de activitate are relevanta si prin prisma nivelului de impozitare stabilit de legiuitor. Astfel, firmele sunt impozitate diferit în funcţie de activitatea lor. De exemplu, companiile care realizeaza cele mai multe venituri din"servicii de consultanţa pentru afaceri şi management" plătesc un impozit de 16% din profit şi nu de 3% din venituri, cum sunt astăzi obligate să achite cele mai multe imm-uri, ceea ce ar putea constitui, in funcţie de cheltuielile pe care le are firma respectivă, un avantaj.

Capacitatea de folosinta

 

Adrian Cristea

Av Adrian Cristea

Capacitatea de folosinta

Noul Cod Civil al României (NCC), precum şi modificările aduse Legii nr. 31/1990 (Legea Societăţilor) prin legea de punere în aplicare a Noului Cod de Procedură Civilă aduc, după cum ştim deja, câteva schimbări mai mult sau mai puţin reuşite în domeniul societăţilor (foste "comerciale").

Mai jos voi analiza aplicabilitatea actuală a unui principiu care a creat o practică judecătorească inconsecventă in vechea reglementare (anterioară intrarii in vigoare a NCC si modificarii Legii Societăţilor) şi riscă să dea naştere uneia similare (tot inconsecventă) si în reglementarea actuală şi anume „principiul specialităţii capacităţii de folosinţă al persoanei juridice"

 

 

Despre sectiunea Articole

POZA IMPLICIT

Administrator website

La aceata sectiune gasiti articole cu informatii utile si relevante despre infiintarea si functionarea societatilor comerciale scrise de profesionisti in diverse servicii suport pentru afaceri: avocati, contabili, consultanti financiari, auditori, notasri, consultanti specilizati in management sau marketing, specialisti HR, consultanti specializati in managementul calitatii, asigurari, IT ori alte servicii suport pentru afaceri.

 V

Legislatie aplicabila

detalii

 

 

 V

Finantare Proiecte

detalii

 V

Modele acte

detalii

 V

Articole

detalii

ABC Firme

Bucuresti, Sector 6,
Str. Fabricii 47, Cladirea FAST ECO
Et 1, Corp Z

0741.080.090 0741.080.093

contact@abcfirme.ro